kolmapäev, 14. september 2011

Tulevik ei juhtu vaid sünnib koostöös.

Eile õhtupoolikul olin Tallinnas. Anu-Mall Naarits korraldas taaskord  seminari Turunduse tulejoonel. Sel korral oli teemaks "Visualiseerimine turunduses: kas uus trend?" Osavõtt oli rahvarohke.
Esmalt tegi meile ettekande J. Margus Klaar, kes keskenduski  visualiseerimise oskuse kasutamisele turunduses. Sellest ettekandest väärib märkimist suurepärane tsitaat: "Sinu tänased tegemised on Sinu kogemuste peegeldus". Väga tabavalt öeldud, kas pole?
Seminari jätkas Katrin Aedma. Tema ettekanne õpetas meid visualiseerima  oma esinemisi.
Seminari lõpus oli traditsiooniline kuuma tooli juhtum. Seekord lahkasime Tallinna Teletorni turundusküsimusi. Valdkond, milles tunnen ennast kui kala vees. Kahjuks ajanappuses pidime seminarilt veidi varem lahkuma. Seda suurem oli täna üllatus kui mulle anti teada, et meie naiskond sai Teletornile pakutud idee eest auhinna. Väärt auhinnaks oli Kent Paju raamat "Reklaamitrikk". Mis oli siis auhinna toonud idee? Tuleb tunnistada, et kõik väärt asjad on väga lihtsad. Meie naiskonna idee puudutas nn aukude jälgimist rahavoogudes.
Järeldus - see, mis Sulle võib tunduda vägagi loogiline, võib kellegile teisele olla kuldvõtmekest väärt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar