teisipäev, 9. aprill 2013

Minu esimene poliitiline pääsuke.

Kuulun Pärnu linnavalitsuse esindajana Päikesejänku lasteaia hoolekogusse. See on hea võimalus saada reaalne ülevaade, mis tegelikult meie lasteaedades toimub. Arvestades, et mul endal puudub isiklik kogemus selle valdkonnaga juba pikki aastaid, sest tütar on ammu kooliteed käimas. Viimasel hoolekogu koosolekul kuulsin, et alates 01. jaanuar 2014.a. plaanib linnavalitsus tõsta lasteaia kohamaksu Pärnus. Mind hämmastas see info, sest meie erakonnas ei ole sellel teemal juttu olnud. Kus on siis tõde? Linnavalitsuses on Reformierakonna esindaja abilinnapea Jane Mets. Pöördusin selle küsimusega Jane poole. Minu küsimus tekitas omakorda mitmeid küsimusi just linnavalitsuses sees. Ja milline on tulemus? Järgmise nädala volikokku jõuab määrus, kus esitatakse volikogule kinnitamiseks, et 2014ndal aastal jääb Pärnu linnas lasteaia kohamaks tänavu aastaga samale tasemele. Reformierakond on sellele omapoolse kinnituse juba andnud. Tänasel Pärnu Reformierakonna juhatuse ja fraktsiooni koosolekul märkis abilinnapea Jane Mets, et seda võib pidada minu teeneks, et määrus tuleb volikokku. Päris uhke tunne on, et olen suutnud ka omalt poolt anda väikese panuse meie noorte perede 2014 aasta planeeritavasse eelarvesse. Ja seda ikka positiivses suunas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar