laupäev, 26. november 2011

Probleeme pole võimalik lahendada sama tüüpi mõtlemise abil, millega probleem loodi. A. Einstein

Eile toimus Pärnus Raeküla Vanakooli Keskuses Pärnumaa kodanikuühiskonna IV konverents "Väärtuste võlujõud". Selle aasta konverentsil keskenduti vabatahtliku tegevuse olemusele ning vaadeldi seda läbi väärtuste ja lugude.
Konverentsi avasõnad tulid Pärnu Maavanemalt Andres Metsojalt. Edasi tegi ettekande suhtlemistreener Ave Eero. Tegemist oli tõeliselt hea ettekandega, mis keskendus eluväärtustele. Kaks mõtet, mis mulle eriti meelde jäid: 1. Kui midagi väärtustad, siis leiad alati aega! ja 2. Me ei saa neid väärtusi mida meis endis ei ole teistesse motiveerida!. Konverentsi viimane blokk lõppes aruteluringiga "Julge küsida". Tegemist on Hollandist pärit lähenemisega aruteludel, mida iseloomustab põhimõte: kui sa tahad midagi tõeliselt muuta, siis parimaid asju, mida sa selleks teha saad, on küsida. Jaguneti nelja väiksemasse gruppi. Mina olin ühe grupi juht. Meie grupis tõstatati kaks väga head arutelu küsimust: 1. Mida peaksid MTÜ`d tegema, et parandada oma mainet äriettevõtete silmis? ja 2. Kuidas integreerida vene rahvusest inimesi tegema vabatahtliku tööd?
Viimane arutelu tekitas parajalt kirge ja tohutult mõtteid. Kuigi viimase küsimuse püstitaja ei olnud mina, sain siit väga palju häid mõtteid selles vallas. Kõik see inspireeris mind niivõrd, et tekkisid mõtted kuidas seda kõike reaalselt elluviia. Täna olen oodatud Pärnu vähemusrahvuste liidu Raduga sünnipäevapeole ning suurepärane võimalus koostööks kontaktid luua.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar