pühapäev, 25. märts 2012

Kevad on käes.

Seda on tunda. Nädal möödus linnulennul ja täis tegusaid toimetusi.
Kolmapäeval ja neljapäeval väisasid Pärnut Norra naisettevõtjad. BPW Pärnu klubil oli suur au 12 Norra naist võõrustada. Eesmärk oli naisi tutvustada lähemalt tegemistest, milles ise oleme omanikud. Tänu sellele avanes mul suurepärane võimalus viia nad ringkäigule Skametisse. Olin enne veidi skeptiline, sest minu andmetel ei ole Norras saunakultuur väga populaarne. Kõik müüdid said ümber lükatud. Ei tea, kas põhjuseks olid saunaahjud või Skameti müügijuhi minu venna suurepärane müügijutt aga lahkudes olid Norra naised vaimustuses ning juttu jätkus kogu õhtuks. Õhtu lõppes ühise õhtusöögiga kohvikus Mahedik. Sai loodud palju kontakte ja ei ole välistatud, et BPW Pärnu klubi tulevikus Norrat külastab.
Käisin ühel päeval läbi ka Shalomi Lastemajast. LC6 klubiga oleme neid sel hooajal kõvasti sponsoreerinud. Kõik sügisel plaani võetud ruumid on valmis ning ootamas külastajaid. Arutasime Lastemaja juhatajaga ühiselt läbi, milliseid tegevusi saame planeerida 12. mai aset leidva hoogtöö päeva raames.
Laupäeval viis Liberalismi Akadeemia Pärnus läbi ühe õpetliku päeva. Esmalt viis Meelis Atonen osalejaid kurssi majandusvabaduse olulistema aspektidega. Päeva lõpetas karismaatiline Igor Gräzin, kes andis üle liberaalse maailmavaate isikuvabadustest. Kokkuvõtlikult jäi kõlama, et liberaalid on sümpaatsed inimesed. On hea meel, et kogu päev andis mulle vaid kinnitust maailmavaateliselt kuulun õigesse erakonda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar