neljapäev, 27. oktoober 2011

Oma aeg on suurim kingitus, mille saad kellegile anda.

Ma mõõdan täna aega. Meie noor riik sai suvel 20 ja täna 18 aastat tagasi tuli minu ellu pöördeline muutus. Need aastad on ta pidevalt olnud minu rõõm ja mure. Minu tütar. Täna saatis üks sõber õnnitlusena sõnumi - õnnitlen kohustusest vabanemise puhul. Kas nii tõesti on? Mulle tundub, et meie lapsed jäävad alati meie lasteks, kas on nad 5, 18, 25 või 40. Tunnen rahulolu, et olen suutnud oma tütrele pakkuda võimalusi arenemiseks Nüüd jääb oodata vaid kuidas tema kõike realiseerib. 
Mõned päevad tagasi mul õnnestus korraldada üritus, kus külalisesinejaks oli Pärnu Haigla dr Raine Pilli. Tema rääkis ettevõtlikele naistele stressist. Tegemist oli väga hea ettekandega. Näha asju läbi psühiaatri silmade ja kuulda lihtsaid soovitusi, kuidas ennast õnnelikuna tunda. Murelikuks tegi vaid fakt mida kuulsime, et viimase uuringu kohasel Eesti naiste hulgas enim tarbivad alkoholi kõrgharidusega naised. Tundub väga loogika vastane aga see on fakt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar